Wolę koty

 Taak. Ludzie to gatunek do ,którego podchodzę jakbym sama nim nie była....

Ale ...

Oglądam, badam ,obserwuję,  notuję i nadal mnie zadziwia.

Chodzę do miejsc , których nie lubię , czasem z wyboru bo się  zapomnę a czasem  to życie  mnie zaprowadzi .......

Czyli tam gdzie gatunek ludzki zbiera się w skupisko wielkiej energetycznej masy...

Obserwuję, dyskutuję,  badam .

Miałam 2 dni skrajnie różnych kultur i sytuacji.

Ludzie wolni ,szamani hipisi ..jak się tam zwą. 

Ludzie ci modlą  się tak jak inni do swoich bogów ,odurzają czymś magiczniejszym niż %..

Dzień poprzedni , spęd kobiet w biznesie....

Akurat modlitw nie było, chyba ,że liczyć alkoholowy toast, casting ego , kto więcej i lepiej... badziej niż bogowie.

Bogów, można  w to nie mieszać...ale..

Widzę  jak człowiek musi gdzieś  przynależeć ,w coś  wierzyć... obijać się  miedzy religią a ich zakazami, gdzie yoga kundalini nagle staje się  grzechem.

Poszukując kontaktu społecznego,  próbując za namową,  troszkę otworzyć się na gatunek zwany ludzmi...

Wiem jedno....Wolę  Koty...

I zacytuję jakąś przechodzacą koło  mnie hiszpańską parę....

Tu jest wyjście do cywilizacji...

To była  brama z plażowej restauracji gdzie stołowali się "szamani".

A jeżeli  ta cywilizacja jest tam gdzie bylam dzień  wcześniej, pomyślałam wtedy....

To może  pozostanę gdzieś  jednak po środku.

Środek  to takie dziwne miejsce, dość  puste, ludzi garstka ... a czasem nawet mniej.

Nie trzeba robić  nic a można wszystko..

Nie trzeba wierzyc w nic a można we wszystko...

Nie trzeba się  kontrolować  a można to robić..

Nie trzeba się  z nikim przyjaźnić a można  ze wszystkimi

Nie trzeba gdzieś  przynależeć a można wszędzie być..

.......

Tak mogę  pisac bez końca  ale tu jest koniec...

Dla mnie to taki suwak , który jest pomiędzy "nie trzeba a wszystko" ..


Pms. Kot jest sąsiada,  czasem zmienia okna i mnie odwiedza..❤️


#kochakotybardziejnizludzi #kocham #kochamkoty #rudykoteł #rudykot #przezokno #przemyślenia #ikdenkzo🤔 #przemyslenia #mojegadanie #kudzie #gatunekludzki #gatunki #comitam

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Para-dox?